Tuesday, December 9, 2008

EID UL ADHA 1429H

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Allahu Akbar,
Allahu Akbar,
Allahu Akbar,
Walillahilhamd



hidup ini penuh pengorbanan..semoga di permudahkan oleh Nya.....amin
Terasa ingin sekali melihat rumah Allah yang agung lagi suci itu....semoga aku dan keluarga diberi kesempatan menjadi tetamu di sana suatu hari nanti....amin

Eid Mubarak pada semua yang mengenali aku dan keluarga. 

Ini kali pertama aku dan kluarga sambut eid korban kat sini.
 
Macam biasa aku masak rendang ayam, nasi impit, dan masak lodehn. Pagi ni suami aku g solat kat ICNE Quicy dulu. Kami duduk kat umah je dulu sebab pagi sangat jam 7am. Cuaca pulak sejuk tu.

Dalam pukul 10am kami g Lambardo's Hall, Randolph sebab ada solat juga kat situ. Sambil beribadat ingin juga kami berkongsi kegembiraan ngan muslim communiti kat  sini. 

Habis kat Randolph tu kami g  umah Ades dan Br Ibrahim kat Braintree. Dia jemput aku sekeluarga, sister yasmin and husband dan Sister Burzana and Br Mohamad sekeluarga. Oleh kerana perut tersangat la lapar apa lagi masing-masing makan dengan penuh ketenangan.........hehehe

Lepas makan and solat asar suami aku tolong Br Ibrahim pergi ambil tv kat Cambridge. So aku ngan anak2 lepak umah ades sampai la ke Maghrib. Sambiltunggu tu apa lagi sambung la makan dan makan dan makanmmmm

No comments:

EID IN BOSTON

EID IN BOSTON

My Blog List