Sunday, December 7, 2008

SNOW

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Pagi ni aku called family aku kat Bandar Tun Razak. Saja nak tanya khabar. Kat umah mak tengah riuh sebab kakak dan abang aku semua dah ada kat situ ngan anak-anaknya sekali. Pehhhh mesti huru hara kat umah mak. Bayangkanlah angah aku ada 8 orang anak, kak teh dan alang ada 3 sorang. Belum masuk ngan along ada 6 orang dan Dik Noi  ada 3 orang. Rindu pulak aku ngan anak-anak buah aku ni.

Tengah syok  borak aku terpandang kat luar balkoni.....ya
 Allah snow....terus aku panggil anak-anak aku.  Punyalah happy dia orang. Yalah masa
kami baru-baru sampai dalam bulan februari ari tu dah hujung winter. Snow pun dan la dua kali turun itu pun tak tebal sangat.

Kebetullan nak keluar beli barang kat Kam Man Food, habis beli barang tu sempatlah main snow jap. Apa lagi mr  panasonic lumix lah jadi mangsa. Sampai basah-basahlah member tu. Anak-anak aku punyalah seronok...mama ngan ayah dia pun tumpang sekaki gak.

No comments:

EID IN BOSTON

EID IN BOSTON

My Blog List