Tuesday, July 28, 2009

HAPPY BIRTHDAY, SITI KHADIJAH MAISARAH

Assalammualaikum

Semalam July 27, 2009 genaplah 2 tahun usia khadijah. Rasanya seperti baru semalam aku bersalin kan khadijah. Begitu pantas masa berlalu tanpa aku sedari.....sedar tak sedar dah masuk 2 tahun dah anak aku ni. Khadijah anak ketiga aku bersalinkan secara C-Section. Aku siap mintak ngan doktor OBGyn aku DR Norkedah (Doc kat Pusrawi) agar aku boleh operate pada tarkh sekian sekian. Fikir punya fikir lastly aku pilih tarikh 27072007. Senang gak ingat nombor tu kan.

Khadijah masa umur dia 6 bulan. Posing dalam kapal terbang dalam perjalanan ke New York. Duduk dalam kapal terbang lebih kurang 23 jam...alhamdulillah tak meragam


Khadijah (6 bulan ) masa sampai kat Marriot Hotel & Spa, New Jersey, New York. Pertama kali rasa betapa sejuknya winter. Kami sampai masa ni dah penghujung winter




Birthday Party masa genap umur setahun



Snow storm masa umur khadijah 1 tahun 4 bulan. Suka betul dia main snow...sampai tak nak masuk rumah la. Rasanya tahan anak aku dari aku...bila main snow ni


Khadijah umur 1 tahun 4 bulan asyik bermain snow. Kalau jumpa snow sampai tak mau masuk rumah...


Khadijah masa umur 1 tahun 6 bulan. Fall 2008


Pelbagai aksi khadijah...besar dah anak aku ni....Cepat betul masa berlalu


Sempena genap umur 2 tahun anak aku Khadijah tiada apa yang aku harapkan cuma aku berharap agar anak aku dapat membesar seperti anak-anak yang lain, penuh kasih sayang dan belaian manja . Moga jadi anak yang solehah, mendapat keberkatan dunia dan akhirat dan menjadi kebanggaan keluarga. Semoga satu hari nanti dikau dapat berbakti pada agama, bangsa dan negara. Amin....i'm so proud of you.....

No comments:

EID IN BOSTON

EID IN BOSTON

My Blog List