Sunday, August 31, 2008

KAKAK DAN AKIM

Assalammualaikum wrt....

Lupa lak aku nak ucapkan Selamat Ulang Tahun buat anak-anak aku Rabiatul Adawiayah (13 Ogos) ke 5 tahun dan Luqmanul Haqqim (18 Ogos) ke 3 tahun. Hari tu sempat gak kami sambut tapi buat kami sekeluarga je. Lepas amik dia balik dari summer camp terus g beli kek kecik jekat Roche Broos dan sambut kat rumah. Kalau tak sambut nanti, kang anak aku yang sulong aku panggil kakak tu mesti tanya....."ari tu masa Khadijah mama ngan ayah beli kek nape masa kakak dan akim tak beli". So untuk tak menghampakan mereka kami beli la kek untuk dia. Yang pasti mereka sangat gembira.

Aku mengharapkan anak-anak aku ni akan membesar menjadi anak-anak yang baik akhlak dan budi pekertinya. Menjadi orang-orang yang beriman, soleh dan solehah, dapat berjasa kepada agama, bangsa dan negara. Amin........Buat kakak dan Akim, i luv u so much.......muahhhhh






No comments:

EID IN BOSTON

EID IN BOSTON

My Blog List